2012. február 16., csütörtök

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT LERIKA!



Tavaly év vége felé volt nálam Lerika, és akkor látta az én medálomat, ami nagyon tetszett Neki. Akkor eldöntöttem, hogy a születésnapjára hasonlót fogok készíteni. A közepén tűzzománc mandala van, azt foglaltam be. Remélem hogy hasonlóan nagy örömet sikerül vele szereznem mint amilyet tegnap Ő szerzett nekem. Természetesen bőrre tettem a medált, de sajnos elfelejtettem teljesen kész állapotában lefotózni. Boldog születésnapot Lerika!


(Köszönöm a fotót Lerika!)






4 megjegyzés:

  1. Bámulatos!!! Szerintem tuti lesz az öröm :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, nagyon tetszik ez a tűzzománcos lánc, már kellett egy kis változatos ékszer is a kollekciómból, és ez igazán különleges darabja lett.:)))
    (Csak azt sajnálom, hogy ilyen beteg vagy ezen a NAGY NAPON. :(()

    VálaszTörlés

 
Blogger Templates Blogger Templates
Blogger Backgrounds
MySpace Comments