2011. augusztus 20., szombat




Régóta törtem a fejem, hogy mit is fűzzek, míg megtaláltam Vyolina Alveolina kari mintáját. Elöször elég bonyinak látszott, kihívást láttam benne, és nekiültem megcsinálni kásából. Aztán felhívta egy kedves gyöngyfűző barátnőm-Adrienn- a figyelmemet arra, hogy delicával sokkal szebb lesz, így kipróbáltam és igaza lett. Szerencsére szót fogadtam, mert a végeredmény magáért beszél. A kapcsoló megoldást ryclina munkáján láttam, és az 5 szög minta megfejtésében barátnőm Szilvi segített, amit innen is nagyon köszönök!

1 megjegyzés:

  1. Engem teljesen lenyűgöz feketesége! Annyira elegáns és mutatós darab! S köszi a 'titkot', hogy delica-ból szebben mutat. Ha egyszer előveszem én is ezt a mintát, mindenképp emlékezni fogok rá :)

    VálaszTörlés

 
Blogger Templates Blogger Templates
Blogger Backgrounds
MySpace Comments